شرایط و تعهدات

بنا بر تعاریف شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال، مشتری شخصی حقیقی یا حقوقی می باشد که محصول یا محصولات شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال را خریداری کرده است و از محصولات و خدمات این شرکت بر طبق شرایط و تعهدات فی ما بین جهت محافظت از محصولات خود استفاده می کند./
بنا بر تعاریف شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال، کاربر نهایی (End User) شخصی است که از یک محصول قفل گذاری شده توسط مشتری، استفاده می کند و یا به عبارتی دیگر کاربران نهایی، مشتریانِ مشتری شرکت کپی پروتکشن اینتر نشنال هستند./
در کلیه بخش ها منظور از "شرکت" شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال است./
تعهدات شرکت در قبال مشتریان
  1. مشتری می تواند ازکلیه امکانات پرتال مشتریان در 24 ساعت شبانه روز و تمامی ایام هفته، در صورتی که پرتال کاربری مشتری به دلیل نقض قوانین شرکت و بدهی مسدود نباشد و همچنین پایدار بودن زیرساخت اینترنتی در کشور ایران استفاده نماید./
  2. کلاس بندی مشتریان در ابتدای هر ماه میلادی نسبت به میزان خرید لایسنس آنها در ماه قبلی میلادی مشخص شده و قیمت لایسنس ایشان مطابق با کلاس بندی تعیین می شود./
  3. مشتری برای ورود به پرتال و قفل‌گذاری می بایست از جعبه ابزار قفل گذاری و تولید رمزینه (Toolkit) استفاده نماید، این نرم افزار توسط کارشناسان واحد نصب و راه اندازی بر روی یک کامپیوتر نصب و به مشتری تحویل داده می شود ، قابل ذکر است مشتریان B Class و A Class در صورت نیاز می توانند متناسب با نسخه خود درخواست نصب نرم افزار مذکور را بر روی بیش از 1 دستگاه کامپیوتر مطرح نمایند این درخواست توسط دفتر مرکزی بررسی شده و در صورت تایید با پرداخت هزینه مصوب از این امکان بهرمند شوند./
  4. در صورت استفاده از کلود این شرکت پس از قفل گذاری با ارتباط SSL اسناد مورد نظر توسط نرم افزار مربوطه و خود مشتری به سرور های اختصاصی شرکت منتقل شده و به صورت رمزنگاری شده نگهداری خواهد شد و هزینه این نگهداری بر طبق نرخ مصوب خواهد بود./
  5. شرکت به جز هزینه اولیه خرید محصول و هزینه موارد مصرفی شامل کلید، لایسنس و هزینه های مصوب بر طبق جدول ذکر شده در پایان تعهد نامه جهت قفل‌گذاری هیچ هزینه پنهان دیگری را به مشتریان خود در صورت امکان تحمیل نمی‌کند، حوادث قهری و یا تغییرات جدید عرصه فناوری اطلاعات که شرکت نقشی در آن نداشته باشد اعم از سیستم‌عامل‌های جدید، تغییر سخت‌افزارها و زیرساخت‌های ارتباطی از این مورد مستثنا است./
  6. درصورتیکه نسبت به هر یک از لایه‌های امنیتی محصولات شرکت حمله سایبری (هک و کرک)موفقی انجام شود، لایه‌های امنیتی محصول موردنظرترمیم شده و به صورت آنلاین آپگرید خواهد شد./
  7. نمایشگر اسناد دیجیتال قفل گذاری شده، ساخت شرکت بوده و نام و لوگو شرکت در ابتدا بازگشایی نمایشگر و پس از آن لوگو مشتریان به تفکیک محصول قابل مشاهده خواهد بود و اسناد قفل گذاری شده توسط “QR Code” یا لایسنس به همراه عنوان کلید به نمایشگر اضافه می شوند ./
  8. کاربران نهایی که لایسنس نداشته و یا لایسنس آن‌ها منقضی شده باشد شامل هیچ‌یک از سرویس‌ها و خدمات شرکت نخواهند شد./
  9. شرکت محصولات آزمایش‌شده و قابل‌اعتماد به مشتریان تحویل می‌دهد اما در صورت بروز مشکل جهت قفل‌گذاری و یا مشکلات کاربران نهایی که دارای لایسنس غیر منقضی شده باشند مانند عدم اجرای صحیح محصولات قفل‌گذاری شده بر روی دستگاه ایشان، مشتری می‌تواند از روش های ذیل جهت پشتیبانی استفاده نماید: • یک ساعت پشتیبانی رایگان و پاسخ به سؤالات و در صورت لزوم اتصال ریموت./ • ارسال تیکت، که پاسخ تیکت ها درصورتیکه در ساعات کاری 9 الی 17 و در روزهای غیر از پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ارسال‌شده باشد حد اکثر تا ۲۴ ساعت بعد فقط در پرتال مشتریان قابل‌ مشاهده است و تنها برخی از تیکت های ضروری به‌ صورت ایمیل و یا پیامک به تشخیص پشتیبان به اطلاع خواهد رسید./ • پشتیبانی توسط اپراتورهای کال سنتر سطح یک، توسط تلفن به ‌صورت رایگان در ساعات کاری 9 الی 17 و در روزهای غیر از پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی./ • پشتیبانی توسط اپراتورهای کال سنتر سطح دو برای مشتریان و کاربران نهایی آنها، درصورتیکه مشکل مشتری و یا کاربر نهایی ایشان به تشخیص کارشناسان سطح یک توسط پشتیبانی سطح یک رفع نشود، این ارتباط فقط در برخی از ایام هفته و در ساعات اداری میسر بوده و نیازمند هماهنگی و گرفتن وقت قبلی خواهد بود./
  10. شرکت تمامی سعی خود را می‌نماید که قوانین، شرایط و قیمت محصولات (بر پایه تتر) حداقل ظرف مدت یک سال و در صورت امکان ثابت بماند، اما در صورت اجبار به تغییر قوانین و مقررات از سوی شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال انگلستان مشتری ملزم است خود و کاربران نهایی زیرمجموعه خود را با قوانین جدید تطبیق دهد./
  11. در صورت استفاده از محصولات به روز شده این شرکت و به کارگیری و استفاده صحیح از کلیه لایه های امنیتی، امنیت حداکثری برای اسناد دیجیتال قفل‌گذاری شده مشتری ایجاد می شود. اما امکان حمله موفق به محصولات قفل گذاری شده مشتری به صفر نمی‌رسد بلکه فروش محصولات قفل‌گذاری شده مشتری بیشتر می‌شود و درصد فروش محصولات قفل گذاری شده بیشتر خواهد شد./
  12. بهای محصولات و خدمات این شرکت به بهای اولیه و بهای مصرفی دسته بنده می شود که به صورت پیش فاکتور با ارز دیجیتال تتر(₮) به مشتری اعلام می شود ، در مورد بهای اولیه مشتری می تواند به صورت نقدی یا واریز به حساب شرکت با ارز های: ریال ایران(IRR)، پوند انگلستان(£)، لیر ترکیه(₺)، دلار امریکا($)و ارز دیجیتال تتر(₮) بهای اولیه محصولات این شرکت را بپردازد ، اما برای پرداخت هزینه های مصرفی (خرید لایسنس و کلید و آپگرید) از کلیه مشتریان ارز دیجیتال تتر(₮) دریافت خواهد شد و در صورت اصرار مشتری به پرداخت هزینه ثانویه با ارز های فیات ذکر شده، مالیات کشور مورد نظر از مبلغ واریزی مشتری کسر می گردد (در کشور ایران این رقم معادل 25% تحت عنوان قانون جدید مالیات گردش حساب محاسبه می شود) ، نحوه پرداخت هزینه های به صورت نقدی ، واریز به حساب و یا والت شرکت خواهد بود و پس از واریز وجه مشتری فیش واریزی (برای ارز دیجیتال تتر کد TX ID) را در پرتال ثبت نموده و کیف پول خود را شارژ می نماید آنگاه هزینه اولیه و یا هزینه های مصرفی (خرید لایسنس و کلید) خود را پرداخت می نماید ، توضیح اینکه برای کلیه مشتریان چه آنها که به شکل فیزیکی در دفتر این شرکت در استانبول خرید خود را انجام داده و چه آنها که به شکل آنلاین محصولات این شرکت را خریداری می‌نمایند هفت (7) روز مهلت بازگشت وجه بدون قید و شرط در نظر گرفته شده است ، اما پس از بازه هفت (7) روزه هیچ عودت وجهی به هیچ عنوان مورد قبول نخواهد بود./
  13. شرکت برای فروش محصولات خود در کشور ایران، گواهی تائید فنی از شورای عالی انفورماتیک و اجازه نشر از رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد را دریافت کرده است که این مجوز ها در آدرس https://copyprotection.ir/balas-soft-lock.aspx#div_certificate در دسترس است./
  14. شرکت به کلیه قوانین و ابلاغیه های قانونی از مراجع ذیصلاح که پرسنل و مشتریان و کاربران نهایی این شرکت را با ملیت ایرانی در قلمرو زمینی، دریایی و هوایی کشور ایران مورد خطاب قرار داده باشد ، پایبند بوده و تمکین خواهد کرد./
  15. کارکنان شرکت موظف هستند که با کمال احترام با مشتریان برخورد کرده وپاسخ سوالات آنها را بدهند واز مشتریان هم این انتظارمنطقی وجود دارد و درصورتیکه پرسنل شرکت برخورد نامناسبی داشته باشند مدیریت شدیدا با آنها برخورد کرده وبه صورت مکتوب از مشتری عذرخواهی خواهد شد و در صورتیکه مشتریان در مکاتبات وتماس های تلفنی رعایت ادب ونزاکت راننمایند واز الفاظ توهین آمیز و رکیک استفاده نمایند برای بار اول به مدت ده روز ودر صورت تکرار برای دومین بار چهل روز و درصورتیکه این کار برای سومین بار ادامه داشته باشد کلیه سرویس های مشتری از طرف شرکت بدون عودت وجه مسدود خواهد شد و مشتری حق هرگونه شکایت واعتراض را از خود سلب می نماید و شرکت هیچگونه مسئولیتی در برابر ضرر وزیان احتمالی مشتری ندارد و همچنین این مشتری دیگر امکان خرید مجدد محصولات این شرکت را نخواهد داشت./
تعهدات مشتریان در قبال شرکت
  1. مشتری به ‌هیچ‌ عنوان نمی‌تواند اسامی سایر مشتریان شرکت (در صورتی که به هر نحو از آن مطلع شود) و کلیه اطلاعات دریافت شده پس از خرید محصولات شرکت، اعم از متن مکاتبات فی‌مابین، نرم‌افزارهای قفل‌گذاری، سرویس پک‌ها، بسته‌های به روز رسانی، فیلم‌های آموزشی و فایل‌های راهنما که توسط لینک دانلود و یا به هر نحو دیگری پس از خرید محصولات از شرکت دریافت نموده را در اختیار شخص حقیقی و یا حقوقی دیگری قرار داده و یا به‌ هر عنوان یا دلیل در فضای مجازی و یا اینترنت منتشر نماید./
  2. مشتری به ‌هیچ‌ عنوان نمی‌تواند محصولات قفل گذاری شده، نرم‌افزارهای قفل‌گذاری، سرویس پک‌ها، بسته‌های آپگرید و یا کلیه سرویس‌هایی که به هر نحو در اختیارش قرارگرفته را درمراکز نظامی وامنیتی، تاسیسات هسته ای، سیستم ها ی ناوبری و یا ارتباطات و کنترل ترافیک هوایی استفاده نماید./
  3. مشتری به ‌هیچ ‌عنوان نمی‌تواند در نرم‌افزارهای قفل‌گذاری، سرویس پک‌ها، بسته‌های آپگرید و یا کلیه سرویس‌هایی که به هر نحو در اختیارش قرارگرفته، تغییراتی ایجاد نموده و یا به آن هرگونه ویروس، کرم رایانه‌ای و یا بدافزار به‌صورت عمداً و یا سهواً اضافه نماید./
  4. مشتری به ‌هیچ ‌عنوان نمی‌تواند نرم‌افزارهای قفل‌گذاری، سرویس پک‌ها، بسته‌های آپگرید و یا کلیه سرویس‌هایی که به هر نحو در اختیارش قرارگرفته را به‌صورت عمداً و یا سهواً در اختیار هکرها و کرکرها قرار داده و یا در وبسایت‌های مربوط به هک و کرک منتشر نماید./
  5. مشتری به‌ هیچ‌ عنوان نمی‌تواند از کلیه نرم‌افزارها و سرویس‌هایی که به هر نحو توسط شرکت در اختیارش قرارگرفته جهت قفل‌گذاری محصولات سایر اشخاص حقیقی و یا حقوقی استفاده نماید و می‌بایست میان نرم‌افزارهای قفل‌گذاری شده و موضوع فعالیت مشتری رابطه مشخصی باشد./
  6. مشتری به‌ هیچ‌ عنوان نمی‌تواند محصول و یا محصولاتی را که توسط نرم‌افزارها و یا سرویس‌های شرکت قفل گذاری نموده است را تا پایان زمان انقضای لایسنس های آن با سایر نرم افزار ها قفل گذاری نماید ./
  7. مشتری به‌ هیچ ‌عنوان نمی‌تواند امتیاز محصول خریداری‌شده و کلیه نرم‌افزارها و سرویس‌هایی که به هر نحو توسط شرکت در اختیارش قرارگرفته را بدون هماهنگی با شرکت و پرداخت هزینه مصوب به شخص حقیقی و یا حقوقی دیگری صلح نموده و یا به وی بفروشد./
  8. مشتری برای قفل‌گذاری و مدیریت اسناد دیجیتال خود توسط محصولات و سرویس‌های شرکت موظف به استفاده از یک کامپیوتر دسکتاپ و یا لپتاپ سازگار با ای‌بی‌ام مجهز به سیستم‌ عامل ویندوز کرک شده سالم و یا ترجیحا اورجینال، آنتی‌ویروس اورجینال و سخت‌افزار سالم است، کلیه کامپیوترهای ساخت شرکت اپل و یا غیر سازگار با آی بی ام نمی‌تواند برای قفل‌گذاری و مدیریت اسناد دیجیتال استفاده شوند درصورتیکه کارشناسان واحد پشتیبانی شرکت تشخیص دهند که کامپیوتر مشتری به ویروس آلوده بوده و یا هسته سیستم‌عامل ویندوز مشتری سالم نیست، و یا سخت‌افزار کامپیوتر مشتری دچار مشکل است مشتری موظف است نسبت به فرمت هارددیسکی که سیستم‌عامل ویندوز قرار است بر روی آن نصب شود، نصب مجدد سیستم‌عامل ویندوز (حتی در مورد ویندوزهای اورجینال) و نصب و آپگرید آنتی‌ویروس اورجینال، و یا انتخاب یک کامپیوتر دیگر و یا رفع مشکل سخت‌افزاری موردنظر با کارشناسان فنی شرکت همکاری تمام و کمال را مبذول دارد. در غیر این صورت شرکت هیچ مسئولیتی در برابر خسارات احتمالی به مشتری و یا عدم کارایی نرم‌افزارها و سرویس‌های ارائه ‌شده ندارد./
  9. کلیه مشتریان برای احترام به حقوق کاربران نهایی ملزم هستند در صورتی که کاربر نهایی ایشان به هر دلیل حاضر نبود قوانین و تعهدات شرکت را جهت استفاده از بالاس پلیر بپذیرد مثلا از ورود کد ملی، شماره تماس و نام و نام خانوادگی صحیح در نرم افزار سر باز زد و یا مایل نبود در هنگام استفاده از بالاس پلیر موقعیت مکانی ایشان دریافت شود و ... ، وجه کاربر نهایی مورد نظر را بدون چون و چرا مسترد نماید./
  10. مشتری می‌تواند به ازای فروش یک عدد پکیج قفل‌گذاری شده ( شامل تنها یک فایل ، یک یا چند سی دی، یک یا چند دی‌وی‌دی) به یک کاربر نهایی، به تعداد کامپیوترهایی که قرار است کاربر نهایی پکیج قفل‌گذاری شده را بر روی آن‌ها نصب و استفاده نماید، توسط پرتال مشتریان لایسنس با طول عمر یکساله تا مادام العمر خریداری نماید و در اختیار کاربران نهایی خود قرار دهد و در صورت انقضا لایسنس های مورد نظر را تمدید نماید، لازم به ذکر است در صورت منقضی شدن لایسنس کاربر نهایی نمی تواند از محصول قفل گذاری شده استفاده نماید ./
  11. هر مشتری موظف است شخصاً مسئولیت امور قفل‌گذاری و پشتیبانی از کاربران نهایی موسسه خویش را بر عهده‌ گرفته و یک رابط فنی جهت این امور در بخش اطلاعات پرسنلی پرتال خود به شرکت معرفی نماید ./
  12. پشتیبانی از کاربران نهایی هر مشتری، فقط بر عهده شخص مشتری و یا رابط فنی مشتری خواهد بود و برای این کار ایشان می‌تواند توسط ابزار مدرن پشتیبانی موردی در پرتال مشتریان (واقع در قسمت : یاقوت سرخ : پشتیبانی موردی)، به ابزار مورد نیاز برای پشتیبانی از کاربران نهایی خود دسترسی داشته باشد و شرکت فقط آن دسته از کاربران نهایی را که مشتری نتوانسته مشکل ایشان را رفع نماید به ‌شرط وجود لایسنس و منقضی نشدن آن با دریافت نوبت و پرداخت هزینه مصوب پشتیبانی سطح 2 و فقط به شرط درخواست مشتری پشتیبانی می نماید./
  13. مشتری موظف است قبل از شروع قفل‌گذاری، فیلم راهنمای پرتال مشتریان ، فیلم آموزشی و راهنمای کامل قفل‌گذاری محصول خریداری‌شده را با دقت و جز به ‌جز مطالعه نماید، بدیهی است مسئولیت هرگونه تعلل در مطالعه راهنمای محصولات و هرگونه خسارات احتمالی به مشتری، بر عهده مشتری خواهد بود./
  14. مشتری متعهد می شود که قوانین کشور ایران را در ارائه محتوای قفل گذاری شده دقیقا رعایت نماید در صورتیکه خلاف آن ثابت شود شخص حقیقی یا حقوقی مذکور باید درمقابل قانون شخصا پاسخگو باشد و مجازات قانونی آن را بپذیرد و شرکت در این مورد از هرگونه مسئولیتی مبرا می باشد. قابل ذکر است شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای قفل گذاری شده و منتشر شده توسط مشتریان را ندارد./
  15. کلیه کاربران نهایی در تمام کشورهای جهان جهت استفاده از اسناد قفل گذاری شده ملزم هستند به اینترنت متصل بوده و کد ملی، نام و نام خانوادگی و تلفن همراه خود را به صورت صحیح وارد نموده و GPS سیستم خود را در صورت وجود جهت اتصال به نزدیکترین بانک اطلاعاتی روشن نمایند و در صورتی که کاربران نهایی به هر نحو ممکن به محصولات، وبسایت و سرویس های آنلاین و آفلاین این شرکت حمله سایبری (هک و کرک) انجام دهد و یا به هر نحو سعی در دور زدن و یا غیر فعال نمودن سیستم ها و لایه های امنیتی محصولات مانند لایه های ممانعت در برابر فیلمبرداری و عکسبرداری داشته باشد و یا به صوت مکرر برای فعالسازی نرم افزار از کد های فعالسازی غیر صحیح استفاده نماید و یا در هنگام ثبت نام از کد ملی، نام و نام خانوادگی و تلفن همراه غیر صحیح استفاده نماید، سیستم های پیشرفته هوش مصنوعی پیدا و پنهان موجود در محصولات و سامانه 24 ساعته مانیتورینگ شرکت مختار است پس از ثبت تاریخ دقیق و نوع حمله و یا تخلف در سیستم، بدون نیاز به هر گونه کسب اجازه از مشتری (کاربر نهایی متخلف، دستگاهی که از آن تخلف و یا حمله انجام شده و IP مورد استفاده در حمله) را برای بار اول به مدت ده روز و در صورت تکرار برای همیشه به لیست سیاه منتقل نموده و اجازه استفاده از کلیه محصولات مشتری مورد نظر و سایر مشتریان این شرکت در هر کجای دنیا را از وی سلب نماید و هیچگونه راه بازگشتی اعم از بخشش، اغماض و تعهد برای کاربر نهایی متخلف قائل نشود و همینطور تمامی خسارات وارد شده توسط تخلف و یا حمله مورد نظر را اعم از مادی و معنوی از کاربر نهایی متخلف توسط مراجع قانونی مطالبه نماید./
logo-colored