30-reasons-to-choose-us

30 دلیل برای اعتماد به شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال و خرید از محصولات این شرکت


1. امکان ارتقا به نسخه بالاتر: مشتریان در هنگام خرید می توانند با نسخه ارزانتر کار خود را شروع نموده و پس از مدتی و در صورت نیاز به امکانات بیشتر و یا تخفیف در لایسنس ها نسخه محصول خریداری شده خود را تنها با پرداخت ما به تفاوت نسخه جدید ارتقا دهید.

2. قفل گذاری نامحدود بدون دانش تخصصی : تمامی مراحل قفل گذاری توسط جعبه ابزار قفل گذاری (تولکیت) و شخص مشتری با یک کلید اختصاصی و یک کلید عمومی و با چند کلیک ، و در نهایت سادگی و در کامپیوتر مشتری و بدون نیاز به آپلود در سرور شرکت انجام می گیرد و نیازی به دانش تخصصی در زمینه کامپیوتر نداشته و مشتریان می توانند به صورت نامحدود محصولات خود را در برابر تکثیر غیر مجاز محافظت نمایید.

3. امضای دیجیتال : محصولات مشتری پس از قفل گذاری توسط جعبه ابزار قفل گذاری (تولکیت)، به امضای دیجیتال مجهز شده و در صورتی که مشتری دیگری در هر کجای دنیا بخواهد همین اسناد را مجدد توسط جعبه ابزار قفل گذاری (تولکیت) محافظت نماید این اختیار از وی سلب می گردد.

4. عدم تغییر در کیفیت و حجم فایل ها : محصولات مشتری پس از قفل گذاری توسط جعبه ابزار قفل گذاری (تولکیت)، با همان کیفیت و حجم اولیه و دو موتور رندریگ قوی در اختیار کاربر نهایی قرار گرفته مشتری در صورت نیاز می تواند در لحظه هر یک از این موتور ها را برای افزایش کیفیت برای یک کاربر نهایی عوض نمایند همچنین به دلیل عدم تبدیل در فرمت و محتوای آنها پس از قفل گذاری از افت کیفیت و تغییر رزولیشن جلوگیری شده و حجم فایل را پس از قفل گذاری افزایش نمی یابد .

5. عدم محدودیت در رسانه : محصولات مشتری پس از قفل گذاری توسط جعبه ابزار قفل گذاری (تولکیت)، امکان ارائه بر روی هر رسانه ای را داشته و می توانند به هر شکلی مانند سی دی، دی وی دی، هارد، فلش و فایل دانلودی به دست کاربر نهایی برسند.

6. دارای پلیر اختصاصی (بالاس پلیر) : محصولات مشتری پس از قفل گذاری توسط جعبه ابزار قفل گذاری (تولکیت)، فقط توسط یک پلیر اختصاصی با نام بالاس پلیر در محیط ویندوز و اندروید قابل نمایش می باشند این پلیر اختصاصی بسیار روان اجرا شده و دارای رابط کاربری زیبا و بسیار کار آمد است، به نحوی که که بدون هیچ گونه لگ و یا تاخیری با هر سرع اینترنت و یا هر توان پردازنده و یا کارت گرافیک در هر دستگاه اسناد دیجیتال قفل گذاری شده را به بهترین نحو نمایش می دهد، این پلیر دارای امکانات تخصصی مانند یادداشت برداری ، سرعت نمایش و ... می باشد .

7. کراس پلت فرم : پلیر اختصاصی (بالاس پلیر) در محیط ویندوز و اندروید قابل اجرا می باشند، کاربران نهایی که از کامپیوتر های مک iMac , MacBook استفاده می کنند می توانند با نصب Boot Camp و سیستم عامل Windows 10 بالاس پلیر را بر روی کامپیتر های خود به راحتی نصب و اجرا نمایند ، ولی کاربران نهایی که از گوشی های iPhone استفاده می کنند فعلا راه حلی جهت اجرای بالاس پلیر ندارند.

8. پرتال مشتریان : مشتریان شرکت توسط پرتال مشتریان با بیش از 100 آپشن کنترلی می توانند محصولات خود را پس از قفل گذاری مدیریت نموده ، کلید و یا لایسنس با مشخصات و طول عمر مورد نیاز خریداری نموده و یا لایسنس های فعلی را تمدید نمایند زون آنها را تغییر بدهند پلیر آنها را تغییر بدهند آنها را در حالت تعمیر و نگهداری بگذارند و کاربران نهایی خود را پشتیبانی و یا مسدود نموده و به اطلاعات و گزارشات لازم دسترسی داشته باشند ، این پرتال برای مشتریان این شرکت هیچ هزینه شارژ سالیانه یا ماهیانه ندارد و پس از خرید قفل به صورت مادام العملر در صورتی که مشتری تخلفنی ننموده باشد و سالی یک بار شرایط و تعهدات مربوطه را امضا و ارسال نموده باشد به صورت 24 ساعته در اختیار است.

9. لایسنس های حرفه ای: مشتریان می توانند برای کاربران نهایی خود توسط پرتال مشتریان لایسنس های چند دستگاهه، یا محدود به دفعات اجرا و یا روز اجرا، خریداری نموده و طول عمر و منطقه مورد استفاده آن راتعیین نمایند.

10. سازگاری کامل با آنتی ویروس ها : محصولات مشتری پس از قفل گذاری توسط جعبه ابزار قفل گذاری (تولکیت)، بدون مشکل با آنتی ویروس ها در محیط سیستم عامل ویندوز و اندروید اجرا شده و با کلیه آنتی ویروس ها سازگار هستند در صورتی که برای اجرای محصولات امنیتی برخی شرکت ها نیاز است آنتی ویروس ها غیر فعال شوند .

11. چند زبانه : جعبه ابزار قفل گذاری (تولکیت)، بالاس پلیر و پرتال مدیریت اسناد قفل گذاری شده تماما به زبان های انگلیسی، فارسی، ترکی استانبولی، عربی در دسترس هستند.

12. ماشین آی دی هوشمند : نمایش محتوای قفل گذاری شده ، به سادگی ، در پلیر اختصاصی قفل نرم افزاری بالاس ( بالاس پلیر ) انجام می شود. و بعد از یک بار و راه اندازی بالاس پلیر و وارد کردن کد فعال سازی ، دیگر نیازی به وارد کردن مجدد آن یا راه اندازی مجدد بالاس پلیر نیست و در صورت تغییر سیستم عامل یا حتی سخت افزار ها مانند هارد دیسک ، کارت گرافیک یا حافظه، بالاس پلیر به صورت هوشمند تشخیص می دهد که دستگاه همان دستگاه قبلی است و به همین دلیل مشکلی برای کاربران نهایی در خصوص تغییر سخت افزار و یا تعویض ویندوز پیش نخواهد آمد .

13. پیکربندی خودکار : با نصب بالاس پلیر پیش نیاز های مورد نیاز نصب شده و به صورت خودکار دستگاه کاربر نهایی پیکربندی خواهد شد با این عمل، از بروز هر گونه خطای احتمالی جلوگیری می شود.

14. رابط کاربری ساده و کاربردی : طراحی محیط کاربری ، بالاس پلیر با توجه به تازه ترین تغییرات در زمینه طراحی ، تجربه کاربری و رابط کاربری طراحی شده است و عالوه بر اینکه روند کار با نرم افزار را ساده نموده است ، لذت و تجربه خوشایندی را برای مشتری و کاربر نهایی فراهم می سازد.

15. فیلم های آموزشی و مستندات : فیلم های آموزشی و راهنمای نصب قفل نرم افزاری بالاس وکاتالوگ محصول ، در اختیار مشتریان قرار دارند و در هر زمان می توانید با مراجعه به آنها به سادگی مراحل قفل گذاری را طی کنید.

16. تجربه و سابقه کاری قوی : شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال بیش از 15 سال است که فقط در حوزه محافظت در برابر تکثیر غیر مجاز فعالیتی قوی و مستمرد داشته و دارد به عنوان مثال قفل نرم افزاری بالاس ، تا به امروز 78 بروز رسانی و نسخه جدید را تجربه کرده است، که این امر نشان از ارتقا و رشد این محصول و سایر محصولات این شرکت دارد.

17. پیشگام در تولید فناوری های انحصاری : شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال همواره در تولید فناوری های نو و انحصاری در حوزه فعالیت خود محافظت از اسناد دیجیتال پیشرو بوده و هست مثلا زمانی که این شرکت نسل اول تکنولوژی Capture Curbing را معرفی و برای محافظت از اسناد دیجیتال در برابر فیلم برداری از صفحه نمایش به کار بست هیچ یک از سایر تولید کنندگان محصولات امنیتی این تکنولوژی را نداشتند و حتی هم اکنون نیز ایشان نمی توانند این لایه امنیتی را به درستی در محصولات امنیتی خود پیاده سازی نمایند به نحوی که در برخی موارد با تغییر نام یک نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش مثلا camtasia به علیرضا و یا استفاده از یک رکوردر با امکان فیلم برداری از صفحه با فریم بالا مانند Action! لایه امنیتی مربوطه عملا غیرقابل استفاده است.

18. اقبال عمومی : عبور کاربران نهایی از مرز 2 ملیون و دویست هزار نفر و در قالب 2200 محصول محافظت شده ، گواهی بر کارآمدی و توانمندی محصولات شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال می باشد.

19. دارای شعب بین المللی : دفتر مرکزی شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال در کشور انگلستان شهر لندن قرار گرفته و شعبه دیگر آن در کشور ترکیه شهر استانبول قرار دارد و هر دوی این شعب می توانند در صورت نیاز به صورت فیزیکی یا تلفنی و یا به صورت ایمیل یا به صورت پست فیزیکی پاسخگوی مشتریان باشند

20. به روز رسانی مستمر : محصولات امنیتی شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال مانند قفل نرم افزاری بالاس پیوسته توسط تیم قرمز و واحد تولید و توسعه و هکر هایی که به صورت پاره وقت و تمامی وقت با ما همکاری دارند ، از جهت نفوذ پذیری کنترل شده و در صورت یافتن باگ و یا حفره امنیتی به صورت پیوسته در حال به روز رسانی هستند.

21. هوش مصنوعی : قفل نرم افزاری بالاس مجهز به نوعی هوش مصنوعی است که در صورت هرگونه تلاش کاربران نهایی برای عملیات نفوذ با تشخیص سریع دسترسی ایشان را مسدود کرده و از روش حمله مورد نظر می آموزد و تیم توسعه شرکت را آگاه و لایه های امنیتی خود را تقویت می نماید . که این عامل باعث ثابت نگهداشتن درصد امنیت این محصول امنیتی میشود.

22. زیر ساخت داده قوی و مستحکم : شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال از محصولات خود مانند بالاس پلیر ، در دیتا سنتر اختصاصی با جدید ترین سرور ها و تجهیزات و کادر متخصص در کشور های ایران و ترکیه پشتیبانی می کنند، این در حالی است که رقبای این شرکت بعضا از هاست اشتراکی و یا نهایتا سرور های اجاره ای استفاده می کنند و حتی بیشتر آنها دیتا سنتر را از نزدیک ندیده اند چه رسد که مالک آن باشند و این بیانگر ارزشی است که شرکت برای مشتریان خود قائل است و هم چنین حرفه ای، جدی بودن و توانمندی شرکت در زمینه تخصصی خود را نشان می دهد.

23. دارای تیم قوی تولید و توسعه : واحد طراحی و توسعه محصولات در هر شرکت مانند قلب تپنده آن شرکت عمل می کند ، تیم طراحی و توسعه شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال از میان برترین های حوزه فناوری اطلاعات با تحصیلات دانشگاهی از بهترین دانشگاه های جهان گزینش شده و پس از موفقیت در آزمون های بسیار تخصصی و چالش برانگیز به عنوان اعضای تیم توسعه انتخاب می شوند،آنها خودشان را معرفی نمی کنند و هیچ سابقه ای و یا نامی از ایشان در اینترنت نیست ایشان خودشان را وقف اهداف شرکت نموده و شرکت به وجود ایشان مفتخر است.

24. ضریب امنیتی بالا : درصد امنیت یک قفل نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری، از مقاومت محصول در برابر ابزارهای هک، کرک، مهندسی معکوس و اِشکال‌زداها به دست می‌آید. این آزمایش‌ها در آزمایشگاه داخلی هر شرکت امنیتیِ معتبری انجام می‌شود ، برخی از شرکت‌ها این نتایج را اعلام و برخی دیگر پنهان می‌کنند. شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال این نتایج را صراحتاً در صفحه اختصاصی هر محصول بیان می‌نماید، به عنوان مثال ضریب امنیت قفل نرم افزاری بالاس در آزمایشگاه های امنیت نرم افزار و گروه قرمز شرکت 96 درصد تعیین شده و پیوسته در حال تست نفوذ است تا این ضریب امنیت ثابت نگاه داشته شود و می تواند به میزان 96 درصد در برابر حملات هک و کرک مقاومت نماید لازم به توضیح است، این درصد امنیت در مقایسه با درصد امنیت سایر رقبای این شرکت در سراسر جهان که نهایتا به 38 درصد می رسد فاصله ای نجومی می باشد؛ دیگر اینکه قفل نرم افزاری بالاس دقیقا با همان لایه های امنیتی استوار در سیستم عامل های ویندوز و اندروید ارائه می شود در صورتی که رقبای ما فقط برخی لایه های امنیتی را در ویندوز فعال می کنند و در سایر سیستم عامل ها این لایه های امنیتی ایشان غیر کار آمد و یا غیر فعال هستند و این مورد از نگاه اکثر مشتریان آنها قبل از خرید مخفی می ماند.

25. واتر مارک حرفه ای: بالاس پلیر در سیستم عامل های ویندوز و اندروید با اطلاعات کاربران نهایی احراز هویت شده واتر مارک می سازد مثلا با کد فعال سازی توسط پیام کوتاه در سراسر جهان شماره همراه کاربر نهایی مورد نظر را تایید می نمایند و مشتریان می تواند محتوای محافظت شده خود را با واتر مارک اطلاعات کاربر نهایی نمایش داده و یا واتر مارک را برای یک شخص یا محصول حذف نمایند و یا محل قرار گیری و زمان چرخش یا ثابت بودن آن را تعیین نمایند، در صورتی که سایر محصولات امنیتی یا واتر مارک ندارند و یا صرفا به اطلاعاتی که کاربر نهایی مانند تلفن همراه یا نام یا کد ملی وارد کرد بدون تایید شماره همراه و و اطلاعات هویتی ایشان بدون هیچ گونه مانیتورینگ واتر مارکی بی ارزش و یا کم ارزش تولید می کنند به نحوی که بود و یا نبود آن از جهت امنیتی تفاوتی ندارد

26. پشتیبانی از مشتریان : پشتیبانی از مشتریان شرکت در تمامی دنیا به زبان های فارسی و انگلیسی و ترکی استانبولی انجام می پذیرد مشتریان می توانند در ساعات کاری توسط حضور فیزیکی در شعب شرکت و یا تماس تلفنی و یا از طریق پست الکترونیک و یا سیستم تیکتینگ داخل پرتال مدیریتی خود از خدمات پشتیبانی این شرکت حداکثر ظرف مدت 24 ساعت و در دو سطح 1 و 2 بهره مند شود.

27. پشتیبانی از کاربران نهایی : مشتریان به کمک ابزار موجود در پرتال مدیریت خود شامل ابزار مدیریت کاربران نهایی و بخش نمایش و توضیحات خطاها با ارائه لیست خطاهای پیش بینی شده و ارائه راه حل آنها، کاربران نهایی خود را پشتیبانی نمایند و در صورت عدم موفقیت برای ایشان تیکت ثبت نموده و کاربران نهایی ایشان توسط پشتیبانی سطح 1 و 2 شرکت به صورت رایگان از طریق تلفن یا ریموت به دستگاه آنها در صورتی که لایسنس ایشان منقضی نشده باشد پشتیبانی خواهند شد .

28. افزونه و پلاگین خرید لایسنس : امکان خرید لایسنس در وب سایت مشتریان پس از عملیات فروش با هر زبان برنامه نویسی میسر است .

29. گواهینامه و مجوزها : شرکت کپی پروتکشن اینترنشال یک شرکت بین المللی ثبت شده در کشور انگلستان و ترکیه است که به صورت قانونی فعالیت داشته و تمامی مجوز های فعالیت برای خود را اخذ نموده و محصولات این شرکت نیز دارای مجوز های مربوطه از مراجع ذی صلاح در می باشند .

30. هفت روز گارانتی عودت وجه: کلیه مشتریان پس از خرید قفل نرم افزاری بالاس ظرف مدت 7 روز می توانند محصول خود را به شرکت بازگردانده و و وجه خود را بدون کم و کاست مسترد نمایند .

logo-colored