سوالات متداول

عمومی

بنا بر تعاریف شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال، مشتری شخصی حقیقی یا حقوقی می باشد که محصول یا محصولات شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال را خریداری کرده است و از محصولات و خدمات این شرکت بر طبق شرایط و تعهدات فی ما بین جهت محافظت از محصولات خود استفاده می کند.

بنا بر تعاریف شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال، کاربر نهایی شخصی است که از یک محصول قفل گذاری شده توسط مشتری، استفاده می کند و یا به عبارتی دیگر کاربران نهایی، مشتریانِ مشتری شرکت کپی پروتکشن اینتر نشنال هستند.

بله، به این امکان جعبه ابزار قفل گذاری و یا اصطلاحاً (Toolkit) گفته می‌شود. استفاده از جعبه ابزار قفل گذاری نیاز به دانش تخصصی حوزه IT ندارد و پروسه قفل گذاری تنها با چند کلیک ساده انجام می پذیرد.

خیر، بر خلاف باور اشتباه که در میان عموم مردم رایج است به هیچ عنوان امنیت یک قفل سخت‌افزاری از یک قفل نرم‌افزاری بیشتر نمی باشد. امنیت یک قفل نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری، به تعداد، کیفیت و کارایی لایه‌های امنیتی به‌کار رفته در آن محصول بستگی دارد.

درصد امنیت یک قفل نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری، از مقاومت محصول در برابر ابزارهای هک، کرک، مهندسی معکوس و اِشکال‌زداها به دست می‌آید. این آزمایش‌ها در آزمایشگاه داخلی هر شرکت امنیتیِ معتبری انجام می‌شود ، برخی از شرکت‌ها این نتایج را اعلام و برخی دیگر پنهان می‌کنند. شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال این نتایج را صراحتاً در صفحه اختصاصی هر محصول بیان می‌نماید.

اصطلاح علمی شکسته شدن قفل، حمله موفق نام دارد و در صورتی که نسبت به هر یک از محصولات ما حمله موفقی صورت بگیرد، ابتدا این حمله را بررسی و سپس لایه و یا لایه‌های امنیتی مورد نظر را نسبت به خطر، ایمن کرده و برای محصول مورد نظر سرویس پک امنیتی ضروری ارائه می‌ گردد، آنگاه به کمک پست الکترونیک و پیام کوتاه، مشتریان را مطلع نموده تا به کمک پرتال مشتریان بتوانند محصولات خود را به‌روز رسانی نمایند و خطر بر طرف گردد.

شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال در مسیر دستیابی به تکنولوژی تولید قفل های نرم افزاری غیر قابل شکستن (Uncrackable) در آینده نزدیک است و تا کنون توانسته درصد امنیت 96% واقعی را برای مشتریان خود به ارمغان بیاود.

بله، امکان قفل گذاری فایلهای ستاپ و یا اجرایی بدون در دسترس بودن سورس ها وجود دارد.

درصورتی ‌که یک شخص حقیقی و یا حقوقی مایل باشد از محصولات و یا خدمات شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال به هر نحوی استفاده نماید، می‌بایست برگه شرایط و تعهدات را مطالعه و امضا نماید این برگه‌های شامل تعهدات شرکت در قبال مشتریان و تعهدات مشتریان در قبال شرکت بوده و هر دو طرف پس از امضا مشتری ملزم به رعایت مفاد آن می‌باشند.

شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال در ایران تنها در هتل استقلال ماهیانه یک بار زمان ملاقات حضوری دارد . اما کلیه مشتریان این شرکت و یا نماینده تام الاختیار آنها می توانند در صورت تمایل به شعبه های این شرکت در انگلستان (لندن) و ترکیه (استانبول) به صورت حضوری، با تعیین قرار ملاقات قبلی، مراجعه و به کمک پرسنل فارسی زبان ما، خرید محصولات خود را انجام داده و یا امور اداری خود را پیگیری نمایند.

اسپارتان

دستگاهی است که عملیات قفل گذاری و تکثیر را فقط برای Video DVD استاندارد در یک زمان و بدون نیاز به کامپیوتر انجام می دهد.

خیر، اما هنگام تحویل به مشتری این دستگاه تست می شود.

بله، کلیه افراد حقیقی و حقوقی می توانند با پرداخت هزینه پیک در تهران و پست در خارج از تهران نمونه محصول قفل گذاری شده را دریافت نمایند.

یاقوت سرخ نسل هفتم

سیکل خرید شامل 5 مرحله می باشد: مرحله اول : دریافت مشاوره از کارشناسان فروش شرکت و تعیین و انتخاب نسخه مناسب برای محصول شما - مرحله دوم : ارسال مدارک مورد نیاز به ایمیل شرکت - مرحله سوم : احراز هویت مشتری - مرحله چهارم : پرداخت وجه طبق مبلغ پیش فاکتور دریافت شده - مرحله پنجم : نصب و راه اندازی محصول خریداری شده.

نرم افزار قفل گذار تولکیت حدودا 9 مگابایت ، بالاس پلیر تحت سیستم عامل ویندوز - پر حجم 617 مگابایت (شامل داتنت فریم ورک 4.8 ) ، بالاس پلیر تحت سیستم عامل ویندوز - کم حجم 74 مگابایت ، بالاس پلیر تحت سیستم عامل اندروید 45 مگابایت

از Windows 7–SP1(Updeted) الی Windows 10 شامل نسخه‌های 32 بیتی و 64 بیتی.

.نرم افزار های پیش نیاز، داخل نرم افزار پلیر هستند که در زمان نصب پلیر روی کامپیوتر کاربران بصورت اتوماتیک نصب میشوند

دو بخش : جعبه ابزار قفل گذاری ، پرتال مشتریان .

جعبه ابزار قفل گذاری، نرم افزاری است که مشتری به وسیله آن محصولات خود را قفل گذاری می نماید.

پرتال مشتریان، مجموعه امکاناتی است که بر روی وبسایت شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال به صورت مجزا به هر مشتری اختصاص داده می شود . به کمک پرتال، مشتریان می توانند مدیریت محصولات قفل گذاری شده و کاربران نهایی خود را انجام دهند.

پلیر یاقوت سرخ، نرم افزاری است که بر روی سیستم کاربر نهایی نصب می شود و کاربر نهایی به وسیله آن می تواند اسناد قفل گذاری شده را مشاهده نماید.

کلید یک کد اختصاصی است که شما می توانید به کمک آن اسناد دیجیتال خود را قفل گذاری نمایید. فرض کنید که شما چند محصول مانند زبان انگلیسی، ریاضی و تاریخ را می‌خواهید قفل‌گذاری کنید، اگر بخواهید کاربری که محصول زبان انگلیسی را خریداری می‌نماید برای مشاهده محصول ریاضی و یا محصول تاریخ مجدداً هزینه پرداخت نماید، باید برای محصول ریاضی و یا محصول تاریخ کلیدهای مجزا خریداری نمایید. قیمت پایه هر کلید در پرتال مشتریان مشخص می باشد که با خرید هر کلید جدید، طبق جدول موجود در پورتال مشتریان، شامل تخفیف تصاعدی می شوید و حداکثر تا سقف 60% ادامه می یابد.

لایسنس (License) یک کد انحصاری جهت فعالسازی محصول قفل گذاری شده می باشد. هر عدد لایسنس به ازای هر محصول جداگانه وبرای یک دستگاه ، در اختیار کاربر نهایی قرار می گیردچنانچه کاربر بخواهد از یک لایسنس روی حد اکثر 4 سیستم استفاده کند باید لایسنس چند دستگاهه بگیرد .

کد فعالسازی عددی است که به تلفن همراه کاربر نهایی توسط پیام کوتاه ارسال شده و شماره همراه ایشان را جهت نصب بالاس پلیر تایید می نماید.

خیر، با پرداخت هزینه اولیه، یک عدد کلید و یک عدد شماره سریال رایگان دریافت می‌نمایید. اما در صورت نیاز به بیش از یک کلید می توانید به صورت آنلاین از طریق پرتال شخصی، به تعداد مورد نیاز کلید خریداری نمایید.

زمانی که شما بیش از یک محصول جهت قفل گذاری و فروش دارید به ازای هر محصول نیاز به یک کلید جداگانه خواهید داشت. اما هنگامی که شما محصولات متنوعی دارید و کاربران نهایی شما یکدیگر را نمی شناسند و به محصولات دیگر شما نیز دسترسی ندارند، می توانید از یک کلید یکسان برای قفل گذاری چند محصول متفاوت استفاده کنید. به طور مثال می توانید برای 100 محصول متفاوت 60 کلید را خریداری نموده و اسناد خود را به صورت تصادفی با آنها قفل گذاری نمایید.

با توجه به اینکه هر دو محصول با یک کلید یکسان قفل گذاری شده اند، کاربر نهایی در صورت فعالسازی محصول اول، نیازی به فعالسازی محصول دوم نخواهد داشت. در صورتی که قصد فروش چندین محصول به یک کاربر نهایی را دارید لازم است که هر کدام از محصولات با یک کلید جداگانه قفل گذاری گردند. به عبارت دیگر یک لایسنس برای فعالسازی چندین محصول قفل گذاری شده با یک کلید یکسان کافی است.

کاربر نهایی ابتدا باید پلیر راروی سیستم خود نصب کند سپس با ورود اطلاعات شخصی و لایسنسی که در اختیار او قرار داده می شود با اتصال به اینترنت ودریافت اس ام اس فعالسازی را انجام دهد .

کد فعالسازی تنها از طریق پیام کوتاه به تلفن همراه کاربر نهایی ارسال می شود.

خیر، استفاده از پرتال مشتریان رایگان نیست وهر سال میبایست 10% قیمت محصول قفل گذاری (کیت قفل گذار) توسط مشتری بابت خدماتیکه ارایه میشود واپدیت های مورد نیاز پرداخت شود.

لایسنس محصولات، یک ساله الی دائمی می باشند که خدماتی شامل اعلام کد فعال‌سازی توسط سامانه پیام کوتاه و اینترنت ارائه می دهند. این خدمات بر روی دو عدد سرور اختصاصی این شرکت با بهترین کیفیت و حداکثر پایداری به مشتریان ارائه می شود و شامل هزینه هایی از قبیل : نگهداری ،لایسن نرم افزار های عمومی مانند بانک های اطلاعاتی و آنتی ویروس و . ، پشتیبان گیری ، ارسال پیامک ، کنترل و پایش مداوم انسانی و ابزار پشتیبانی می باشند. لذا این شرکت بابت این خدمات برای هر عدد لایسنس از مشتریان هزینه دریافت می‌نماید

بله، مشتریان شرکت ملزم به خریداری لایسنس به ازای هر کاربر نهایی می باشند.

هنگام خرید لایسنس مشتری می تواند لایسنس ها را از 1 الی 4 دستگاه خریداری و به کاربر نهایی اختصاص دهد و کاربر نهایی به ازا هر عدد دستگاه موجود در لایسنس می تواند آن لایسنس را بر روی دستگاه ههای متعدد نصب نماید .

خیر، شما می‌توانید به تعداد مورد نیاز لایسنس دریافت نمایید.

لایسنس ها، یکساله الی مادام العمر بنا به انتخاب مشتری در هنگام خرید معتبر هستند و می توانند پس از پایان اعتبار در صورت لزوم تمدید شوند. هر لایسنس بر روی یک دستگاه و به شرط منقضی نبودن در بازه زمانی خریداری شده می تواند کد فعال سازی را دریافت نماید. همچنین در هنگام فعال سازی لایسنس، به میزان کل اعتبار لایسنس به عمر آن اضافه می شود. لایسنس محصول مورد نظر تا زمان تعویض سیستم عامل فعال خواهد بود و .

بله، در این روش می توانید محصول پیش فروش شده به کاربران نهایی را در فواصل زمانی مدنظر مجددا قفل گذاری نموده و در اختیار کاربران نهایی قرار دهید. به عنوان مثال هر هفته، درس جدید که مجددا قفل گذاری می شود در اختیار کاربران نهایی قرار داده می شود. قابل توجه است در این روش نیازی به خریداری چندین کلید نمی باشد.

بله، در صورتی که قبل یا بعد از فعال سازی لایسنس هر کاربر، مشتری به هر دلیل مایل نباشد کاربر نهایی مورد نظر، از آن تاریخ به بعد از محصول قفل گذاری شده استفاده نماید، کافی است به پرتال مشتریان بانک لایسنس ها مراجعه و کاربر نهایی را یافته و ایشان را مسدود نمیاد .

شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال به دلایل : 1- سابقه کاری 14 ساله ، 2- میزان عظیم کاربران نهایی (قریب به 2 میلیون نفر فقط در کشور ایران ) ، 3- تصاویر واضح محصول قفل گذاری شده که در وبسایت در دسترس است ، 4- فیلم های جعبه ابزار قفل گذاری ، پرتال مشتریان ، لایه های امنیتی و محصول قفل گذاری شده که در وبسایت در دسترس است ، 5- پایداری و کیفیت بالایی که به دلیل تجربه و آزمایشات منظم تست نفوذ و کنترل کیفیت به دست می آید ، 6- قانون گارانتی عودت وجه 7 روزه بدون قید و شرط و بدون جریمه ، قبل از خرید به مشتری دمو ارائه نمی نماید ، اما اگر مشتری به این موضوع تاکید داشته باشد شرکت مجاز است با حذف امکان گارانتی عودت وجه 7 روزه بدون قید و شرط و بدون جریمه بعد از خرید احتمالی در صورتی که مشتریان مستندات ذیل را به ایمیل موجود در تماس با ما ارسال نماید در خصوص ارائه دمو یا عدم ارائه دمو به شخص مذکور ظرف 24 ساعت تصمیم گیری نماید ، موارد مورد نیاز جهت درخواست دمو به شرح ذیل است : 1- مطالعه سوالات متداول از آدرس در وبسایت ، 2- تمکیل فرم شرایط و تعهدات در وبسایت ، 3- تکمیل فرم درخواست مشاوره با اطلاعات کامل و دقیق از آدرس در وبسایت ، 4- ارسال تصویر واضح اسکن شده از پشت و روی کارت ملی شخص حقیقی و یا مدیر عامل شخص حقوقی به صورت الصاق شده به ایمیل با حجم حداکثر 500kb.

بله، به این امکان اصطلاحا (Money Back) گفته می شود. برای تمامی مشتریان این امکان فراهم است که به مدت 7 روز از زمان خرید قفل نرم افزاری یاقوت سرخ محصول خود را به شرکت مرجوع و مبلغ پرداختی خود را دریافت نمایند.

ارائه آپدیت بنا بر ضرورت، بدون برنامه زمانی مشخص ارائه می گردد.

خیر، پشتیبانی مربوط به قفل نرم افزاری یاقوت سرخ برای مشتریان این شرکت به صورت تیکتینگ ورایگان می باشد. زمان پشتیبانی از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17 می باشد. . زمان پاسخگویی به تیکت پشتیبانی مستلزم 5 الی 24 ساعت می باشد. قابل ذکر است کاربران نهایی به صورت مستقیم نمی توانند از خدمات پشتیبانی رایگان استفاده نمایند.

در پرتال مشتریان بخش بانک لایسنس ها مراجعه نمایید و به کمک گزینه جستجو در کلید واژه با وارد کردن مشخصات کاربر نهایی می توانند به اطلاعات کاربر نهایی به جز کد ملی ایشان دسترسی داشته باشید.

بله. این امکان برای تمامی مشتریان شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال وجود دارد که بتوانند در صورت نیاز نسخه خود را با قیمت روز به شرکت برگردانند و نسخه بالاتری را دریافت کنند. تنها کافی ست که با پرداخت ما به تفاوت قیمت نسخه فعلی با نسخه جدید را پرداخت کنند.

در نسخه 7 دو نوع کلید وجود دارد: کلید سولو، کلید مایلو. کلید سولو: این کلید در نسخه 7 اضافه شده است که مخصوص ناشران است یا کلیه تولید کنندگان محتوایی که فایل آنها فقط شامل یک محتوای قابل نمایش باشد. کلید مایلو: همان کلیدی است با خصوصیات مشابه به کلیدهایی که در نسخه های قبلی قفل نرم افزاری یاقوت سرخ ارائه می شد. کد اختصاصی است که به واسطه آن فرایند قفل گذاری محتوا صورت می گیرد و میزان قفل گذاری با هر کلید نا محدود است ولی چنانچه دروس مختلفی وجود داشته باشد یا مشتریان به یکدیگر دسترسی داشته باشند جهت امنیت بیشتر لازم است که هر محتوا با کلید جداگانه قفل گذاری گردد. .

بله. مطابق فرم شرایط و تعهدات شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال که به امضا و تایید مشتریان قبل از خرید رسیده است، پشتیبانی از کاربران نهایی و رفع مشکلات ایجاد شده برای آنها بر عهده تولید کننده محتوا می باشد. ولی در صورت عدم رفع مشکل در صورت تمایل با پرداخت هزینه 125 هزار تومان (در سال 1400) در هر نوبت، کاربر نهایی میتواند از پشتیبانی سطح 2 استفاده کند.

شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال جهت ارائه خدمات بهتر و با کیفیت که در نهایت منجر به امنیت 96% درصد محصولات امنیتی این شرکت شده است از امکانات و زیر ساختهای مجهز به فناوری های روز و توانمند استفاده می کند. مانند دیتا سنتر اختصاصی در شعبه استانبول، سرور اختصاصی در ایران، پشتیبانی و به روز رسانی از قفل نرم افزاری یاقوت سرخ، هزینه نگهداری اپراتور های شرکت و غیره. لذا قیمت محصولات بر اساس توانایی حقیقی آنها اعلام می شود. شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال نهایت تلاش خود را در راستای پایین نگه داشتن قیمت محصولات عرضه شده در طول سال را دارد و قیمت گذاری محصولات این شرکت متناسب با شرایط اقتصادی حاکم بر کشوری است که این محصول در آن عرضه می گردد.

پس اتمام فرایند خرید و نهایی شدن خرید، ظرف 24 الی 48 ساعت آینده نصب و تحویل آن روی سیستم مشتری به صورت انلاین انجام خواهد شد .

بله. شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال با تمامی خریداران قراردادی چهار صفحه ای، تحت عنوان فرم شرایط و تعهدات امضا می کند که مطابق این قرار داد هر دو طرف متعهد به رعایت مفاد قرار داد میباشند.

در خصوص نسخه محدود شده و مایکرو، امکان نصب فقط بر روی یک سیستم وجود دارد. نسخه استاندارد امکان نصب بر روی دو سیستم و نسخه حرفه ای امکان نصب بر روی سه سیستم وجود دارد. اگر درخواست مازاد نصب بر روی سیستم های بیشتر را داشته باشید هزینه هر سیستم اضافه 2 میلیون و 500 هزار تومان وجود دارد.

اگر فروش شما به صورت آنلاین می باشد شما میتوانید با نصب ماژول بر روی وبسایت خود و قرار دادن شماره سریالها به صورت فایل اکسل در سایت این امکان را برای خریداران خود فراهم کنید که به همراه فایل خریداری شده یک شماره سریال نیز برای خریدار ارسال شود.

با ارایه مشخصات دقیق میتوانید عکس وفیلم از محیط تولکیت وپلیر را دریافت نمایید .

بله. مشتریان شرکت می توانند از این امکان جهت فرایند تبلیغاتی خود اقدام نمایند به این صورت که مشتری بعد از نصب بالاس پلیر و راه اندازی آن لگو شرکت تولید کننده محتوا را مشاهده و بر روی آن کلیک کرده و بعد محتوای قفل گذاری شده برای آن به نمایش در می آید.

محصولات شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال در حال حاضر دو سیستم عامل اندروید و ویندوز را پشتیبانی می کنند، کاربران نهایی می توانند محصولات خود رابا یک کد ملی بر روی چند دستگاه مانند تلفن همراه، کامپیوتر،تبلت از طریق دریافت لایسنسی چند دستگاهه مشاهده کنند ، در نسخه 7 لایسنس های چند دستگاهه ارائه می دهد که شامل 4 دستگاه می شود. بدیهی است لایسنس های چند دستگاهه را تولید کنندگان محتوا بنا بر تقاضای مشتریان خود در اختیار آنها می گذارند.

چنانچه از میان سوالات بالا پاسخ خود را دریافت نکرده اید می توانید با ارسال پرسش، راهنمایی لازم را دریافت نمایید

logo-colored