سوالات متداول

عمومی

بنا بر تعاریف شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال، مشتری شخصی حقیقی یا حقوقی می باشد که محصول یا محصولات شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال را خریداری کرده است و از محصولات و خدمات این شرکت بر طبق شرایط و تعهدات فی ما بین جهت محافظت از محصولات خود استفاده می کند.

بنا بر تعاریف شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال، کاربر نهایی شخصی است که از یک محصول قفل گذاری شده توسط مشتری، استفاده می کند و یا به عبارتی دیگر کاربران نهایی، مشتریانِ مشتری شرکت کپی پروتکشن اینتر نشنال هستند.

بله، به این امکان جعبه ابزار قفل گذاری و یا اصطلاحاً (Toolkit) گفته می‌شود. استفاده از جعبه ابزار قفل گذاری نیاز به دانش تخصصی حوزه IT ندارد و پروسه قفل گذاری تنها با چند کلیک ساده انجام می پذیرد.

خیر، بر خلاف باور اشتباه که در میان عموم مردم رایج است به هیچ عنوان امنیت یک قفل سخت‌افزاری از یک قفل نرم‌افزاری بیشتر نمی باشد. امنیت یک قفل نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری، به تعداد، کیفیت و کارایی لایه‌های امنیتی به‌کار رفته در آن محصول بستگی دارد.

درصد امنیت یک قفل نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری، از مقاومت محصول در برابر ابزارهای هک، کرک، مهندسی معکوس و اِشکال‌زداها به دست می‌آید. این آزمایش‌ها در آزمایشگاه داخلی هر شرکت امنیتیِ معتبری انجام می‌شود ، برخی از شرکت‌ها این نتایج را اعلام و برخی دیگر پنهان می‌کنند. شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال این نتایج را صراحتاً در صفحه اختصاصی هر محصول بیان می‌نماید.

اصطلاح علمی شکسته شدن قفل، حمله موفق نام دارد و در صورتی که نسبت به هر یک از محصولات ما حمله موفقی صورت بگیرد، ابتدا این حمله را بررسی و سپس لایه و یا لایه‌های امنیتی مورد نظر را نسبت به خطر، ایمن کرده و برای محصول مورد نظر سرویس پک امنیتی ضروری ارائه می‌ گردد، آنگاه به کمک پست الکترونیک و پیام کوتاه، مشتریان را مطلع نموده تا به کمک پرتال مشتریان بتوانند محصولات خود را به‌روز رسانی نمایند و خطر بر طرف گردد.

بله، امکان قفل گذاری فایلهای ستاپ و یا اجرایی بدون در دسترس بودن سورس ها وجود دارد.

درصورتی ‌که یک شخص حقیقی و یا حقوقی مایل باشد از محصولات و یا خدمات شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال به هر نحوی استفاده نماید، می‌بایست برگه شرایط و تعهدات را مطالعه و امضا نماید این برگه‌های شامل تعهدات شرکت در قبال مشتریان و تعهدات مشتریان در قبال شرکت بوده و هر دو طرف پس از امضا مشتری ملزم به رعایت مفاد آن می‌باشند.

شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال در ایران شعبه ای جهت مراجعه حضوری ندارد. اما کلیه مشتریان این شرکت و یا نماینده تام الاختیار آنها می توانند در صورت تمایل به شعبه های این شرکت در انگلستان (لندن) و ترکیه (استانبول) به صورت حضوری، با تعیین قرار ملاقات قبلی، مراجعه و به کمک پرسنل فارسی زبان ما، خرید محصولات خود را انجام داده و یا امور اداری خود را پیگیری نمایند.

اسپارتان

دستگاهی است که عملیات قفل گذاری و تکثیر را فقط برای Video DVD استاندارد در یک زمان و بدون نیاز به کامپیوتر انجام می دهد.

خیر، اما هنگام تحویل به مشتری این دستگاه تست می شود.

بله، کلیه افراد حقیقی و حقوقی می توانند با پرداخت هزینه پیک در تهران و پست در خارج از تهران نمونه محصول قفل گذاری شده را دریافت نمایند.

یاقوت سرخ نسل ششم

سیکل خرید شامل پنج مرحله می باشد: مرحله اول : دریافت مشاوره از کارشناسان فروش شرکت و تعیین و انتخاب نسخه مناسب برای محصول شما - مرحله دوم : ارسال مدارک مورد نیاز به ایمیل شرکت - مرحله سوم : احراز هویت مشتری - مرحله چهارم : پرداخت وجه طبق مبلغ پیش فاکتور دریافت شده - مرحله پنجم : نصب و راه اندازی محصول خریداری شده.

از Windows XP–SP3 الی Windows 10 شامل نسخه‌های 32 بیتی و 64 بیتی.

خیر، قفل نرم افزاری یاقوت سرخ اُتوران است ولی قبل از اجرای سند قفل گذاری شده باید نرم افزار پیش نیاز بر روی کامپیوتر کاربر نهایی نصب شود.

فایل پیش نیاز (prq) که در اُتوران قرار دارد، در صورت نیاز به کمک دکمه "نصب پیش نیاز" ، توسط کاربر نهایی، قبل ازمشاهده محتوای قفل گذاری شده نصب می شود اما اجرا نمی شود.

سه بخش : جعبه ابزار قفل گذاری ، پرتال مشتریان و پلیر یاقوت سرخ.

جعبه ابزار قفل گذاری، نرم افزاری است که مشتری به وسیله آن محصولات خود را قفل گذاری می نماید.

پرتال مشتریان، مجموعه امکاناتی است که بر روی وبسایت شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال به صورت مجزا به هر مشتری اختصاص داده می شود . به کمک پرتال، مشتریان می توانند مدیریت محصولات قفل گذاری شده و کاربران نهایی خود را انجام دهند.

پلیر یاقوت سرخ، نرم افزاری است که بر روی سیستم کاربر نهایی نصب می شود و کاربر نهایی به وسیله آن می تواند اسناد قفل گذاری شده را مشاهده نماید.

کلید یک کد اختصاصی است که شما می توانید به کمک آن اسناد دیجیتال خود را قفل گذاری نمایید. فرض کنید که شما چند محصول مانند زبان انگلیسی، ریاضی و تاریخ را می‌خواهید قفل‌گذاری کنید، اگر بخواهید کاربری که محصول زبان انگلیسی را خریداری می‌نماید برای مشاهده محصول ریاضی و یا محصول تاریخ مجدداً هزینه پرداخت نماید، باید برای محصول ریاضی و یا محصول تاریخ کلیدهای مجزا خریداری نمایید. قیمت پایه هر کلید در پرتال مشتریان مشخص می باشد که با خرید هر کلید جدید، طبق جدول موجود در پورتال مشتریان، شامل تخفیف تصاعدی می شوید و حداکثر تا سقف 60% ادامه می یابد.

لایسنس (License) یک کد انحصاری جهت فعالسازی محصول قفل گذاری شده می باشد. هر عدد لایسنس به ازای هر محصول جداگانه، در اختیار کاربر نهایی قرار می گیرد.

کد فعالسازی کدی است که کاربر نهایی توسط شماره سریال و کد قرمز از یکی از سامانه های تلفن گویا، پیام کوتاه یا اینترنت جهت فعالسازی پلیر یاقوت سرخ دریافت می نماید.

خیر، با پرداخت هزینه اولیه، یک عدد کلید و یک عدد شماره سریال رایگان دریافت می‌نمایید. اما در صورت نیاز به بیش از یک کلید می توانید به صورت آنلاین از طریق پرتال شخصی، به تعداد مورد نیاز کلید خریداری نمایید.

زمانی که شما بیش از یک محصول جهت قفل گذاری و فروش دارید به ازای هر محصول نیاز به یک کلید جداگانه خواهید داشت. اما هنگامی که شما محصولات متنوعی دارید و کاربران نهایی شما یکدیگر را نمی شناسند و به محصولات دیگر شما نیز دسترسی ندارند، می توانید از یک کلید یکسان برای قفل گذاری چند محصول متفاوت استفاده کنید. به طور مثال می توانید برای 100 محصول متفاوت 60 کلید را خریداری نموده و اسناد خود را به صورت تصادفی با آنها قفل گذاری نمایید.

با توجه به اینکه هر دو محصول با یک کلید یکسان قفل گذاری شده اند، کاربر نهایی در صورت فعالسازی محصول اول، نیازی به فعالسازی محصول دوم نخواهد داشت. در صورتی که قصد فروش چندین محصول به یک کاربر نهایی را دارید لازم است که هر کدام از محصولات با یک کلید جداگانه قفل گذاری گردند. به عبارت دیگر یک لایسنس برای فعالسازی چندین محصول قفل گذاری شده با یک کلید یکسان کافی است.

کاربر نهایی ار طریق لایسنسی که در اختیار او قرار داده می شود ، ابتدا کد قرمز و سپس کد فعالسازی را دریافت می کند.

کد فعالسازی از چهار روش قابل دریافت است : به صورت خودکار از اینترنت، به صورت دستی از اینترنت، سامانه پیام کوتاه و سامانه تلفن گویا.

خیر، این شرکت به جز هزینه های مصرفی (کلید جدید، لایسنس و آپدیت سالیانه) هیچ گونه هزینه پنهانی را به مشتریان خود تحمیل نمی نماید.

بله، پرتال مشتریان رایگان و مادام‌العمر است و نیازمند هیچ‌گونه پرداخت ماهیانه و سالیانه نمی باشد.

لایسنس محصولات، دو ساله الی دائمی می باشند که خدماتی شامل اعلام کد فعال‌سازی توسط سامانه تلفن گویا، سامانه پیام کوتاه و اینترنت ارائه می دهند. این خدمات بر روی دو عدد سرور اختصاصی این شرکت با بهترین کیفیت و حداکثر پایداری به مشتریان ارائه می شود و شامل هزینه هایی از قبیل : نگهداری ، لایسنسینگ ، پشتیبان گیری ، ارسال پیامک ، کنترل و پایش مداوم انسانی و ابزار پشتیبانی می باشند. لذا این شرکت بابت این خدمات برای هر عدد لایسنس از مشتریان هزینه دریافت می‌نماید.

بله، مشتریان شرکت ملزم به خریداری لایسنس به ازای هر کاربر نهایی می باشند.

خیر، به ازای هر عدد لایسنس، محصول قفل گذاری شده فقط بر روی یک سیستم فعال می گردد. اما در صورتی که نیاز داشته باشید تا کاربران نهایی بر روی چند سیستم محصول قفل گذاری شده را فعال نمایند، باید به همان تعداد لایسنس خریداری نمایید. به عنوان مثال اگر مایل باشید کاربران نهایی شما محصول قفل گذاری شده را بر روی دو سیستم نصب نمایند باید دو عدد لایسنس در اختیار هر کاربر نهایی قرار داده شود.

خیر، شما می‌توانید به تعداد مورد نیاز لایسنس دریافت نمایید. اما خریداری لایسنس برای نسخه محدود شده(Limited Edition) در بسته های حداقل نوزده عددی امکانپذیر می باشد.

لایسنس ها، یکساله الی مادام العمر بنا به انتخاب مشتری در هنگام خرید معتبر هستند و می توانند پس از پایان اعتبار در صورت لزوم تمدید شوند. هر لایسنس بر روی یک دستگاه و به شرط منقضی نبودن در بازه زمانی خریداری شده می تواند کد فعال سازی را به تعداد نامحدود دریافت نماید. همچنین در هنگام فعال سازی لایسنس، به میزان کل اعتبار لایسنس به عمر آن اضافه می شود. لایسنس محصول مورد نظر تا زمان تعویض سیستم عامل فعال خواهد بود و پس از آن مدت نیز در صورتی که کاربر کد فعال سازی خود را از قسمت "شناسنامه نرم افزار" یادداشت و نگهداری کند به شرط تعویض نکردن قطعات اصلی سیستم مانند مادر برد و سی پی یو قابل استفاده است. در غیر اینصورت دریافت کد فعال سازی تنها توسط مشتری برای کاربر نهایی میسر است.

بله، در این روش می توانید محصول پیش فروش شده به کاربران نهایی را در فواصل زمانی مدنظر مجددا قفل گذاری نموده و در اختیار کاربران نهایی قرار دهید. به عنوان مثال هر هفته، درس جدید که مجددا قفل گذاری می شود در اختیار کاربران نهایی قرار داده می شود. قابل توجه است در این روش نیازی به خریداری چندین کلید نمی باشد.

بله، سایت شما به هر زبانی که نوشته شده باشد، به کمک تگ iframe می‌تواند به سایت شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال متصل شده و کد فعال‌سازی را در وب سایت خود دریافت نمایید. (تگ آیفریم یک خط دستور در زبانHTML می باشد که می تواند محتوای یک سایت را در یک سایت دیگر نمایش دهد).

بله، در جعبه ابزار قفل گذاری (Toolkit) قفل نرم افزاری یاقوت سرخ امکان ایجاد نسخه آزمایشی و محدود به صورت کاملا پیشرفته وجود دارد. نسخه آزمایشی: توسط این آپشن شما می توانید تعداد روزهایی که مایل هستید کاربرنهایی اسناد قفل گذاری شده را مشاهده نماید، مشخص می کنید. نسخه محدود: توسط این آپشن شما می توانید تعداد دفعاتی که مایل هستید کاربر نهایی اسناد قفل گذاری شده را مشاهده نماید، مشخص می کنید. محدودیت روزانه: توسط این آپشن که مخصوص قفل گذاری اسناد فشرده می باشد ، شما می توانید تعداد استخراج اسناد قفل گذاری شده را در هر روز تعین کنید شما حتی می توانید نسخه آزمایشی و محدود را به صورت ترکیبی استفاده کنید مثلا می توانید تعیین کنید سند قفل گذاری شده مذکور 30 روز و در مدت آن 30 روز فقط 10 بار اجرا شود و همینطور این امکان وجود دارد که بدون قفل گذاری مجدد با ارسال شماره سریال برای کاربر نهایی نسخه آزمایشی و یا محدود شده کاربر نهایی را به نسخه کامل و نامحدود تبدیل کنید.

بله، در صورتی که قبل یا بعد از فعال سازی لایسنس هر کاربر، مشتری به هر دلیل مایل نباشد کاربر نهایی مورد نظر، از آن تاریخ به بعد از محصول قفل گذاری شده استفاده نماید، کافی است مشتری از گزینه لیست سیاه استفاده کند. به این منظور لایسنس کاربر مورد نظر را ترجیحا با ذکر دلیل در لیست سیاه وارد نمایید. قفل نرم افزاری یاقوت سرخ پس از اعلام توسط شما از 1 دقیقه الی 3 ماه بنا به شرایط دستگاه کاربر نهایی، به صورت هوشمند محصول قفل گذاری شده را غیر فعال خواهد نمود.

شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال به دلایل : 1- سابقه کاری 14 ساله ، 2- میزان عظیم کاربران نهایی (قریب به 2 میلیون نفر فقط در کشور ایران ) ، 3- تصاویر واضح محصول قفل گذاری شده که در وبسایت در دسترس است ، 4- فیلم های جعبه ابزار قفل گذاری ، پرتال مشتریان ، لایه های امنیتی و محصول قفل گذاری شده که در وبسایت در دسترس است ، 5- پایداری و کیفیت بالایی که به دلیل تجربه و آزمایشات منظم تست نفوذ و کنترل کیفیت به دست می آید ، 6- قانون گارانتی عودت وجه 7 روزه بدون قید و شرط و بدون جریمه ، قبل از خرید به مشتری دمو ارائه نمی نماید ، اما اگر مشتری به این موضوع تاکید داشته باشد شرکت مجاز است با حذف امکان گارانتی عودت وجه 7 روزه بدون قید و شرط و بدون جریمه بعد از خرید احتمالی در صورتی که مشتریان مستندات ذیل را به ایمیل موجود در تماس با ما ارسال نماید در خصوص ارائه دمو یا عدم ارائه دمو به شخص مذکور ظرف 24 ساعت تصمیم گیری نماید ، موارد مورد نیاز جهت درخواست دمو به شرح ذیل است : 1- مطالعه سوالات متداول از آدرس در وبسایت ، 2- تمکیل فرم شرایط و تعهدات در وبسایت ، 3- تکمیل فرم درخواست مشاوره با اطلاعات کامل و دقیق از آدرس در وبسایت ، 4- ارسال تصویر واضح اسکن شده از پشت و روی کارت ملی شخص حقیقی و یا مدیر عامل شخص حقوقی به صورت الصاق شده به ایمیل با حجم حداکثر 500kb.

بله، به این امکان اصطلاحا (Money Back) گفته می شود. برای تمامی مشتریان این امکان فراهم است که به مدت 7 روز از زمان خرید قفل نرم افزاری یاقوت سرخ محصول خود را به شرکت مرجوع و مبلغ پرداختی خود را دریافت نمایند.

ارائه آپدیت بنا بر ضرورت، بدون برنامه زمانی مشخص ارائه می گردد.

خیر، پشتیبانی مربوط به قفل نرم افزاری یاقوت سرخ برای مشتریان این شرکت رایگان می باشد. زمان پشتیبانی از روز دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت 13 الی 17 می باشد. همچنین مشتریان می توانند از طریق پرتال خود اقدام به ارسال تیکت جهت پشتیبانی نمایند. زمان پاسخگویی به تیکت پشتیبانی مستلزم 5 الی 24 ساعت می باشد. قابل ذکر است کاربران نهایی به صورت مستقیم نمی توانند از خدمات پشتیبانی رایگان استفاده نمایند.

در پرتال مشتریان بخش پشتیبانی موردی، به کمک گزینه جستجو در کلید واژه با وارد کردن اطلاعات کاربر نهایی مانند نام یا شماره تماس می‌توانید به شماره سریال و سایر اطلاعات کاربر نهایی دسترسی داشته باشید.

بله، ولی همان کد فعالسازی قبلی استفاده می شود. به این معنا که نرم افزار مورد نظر تا زمان تعویض سیستم عامل بدون محدودیت زمانی فعال خواهد بود و بعد از آن مدت نیز در صورتی که کاربر کد فعال سازی خود را از قسمت شناسنامه نرم افزار یادداشت و نگهداری کند به شرط تعویض نکردن قطعات اصلی سیستم مانند مادر برد(Mother Board) و پردازنده (CPU) ، بدون محدودیت زمانی قابل استفاده خواهد بود.

بله، در این صورت شما می‌توانید به کمک پرتال مشتریان، بخش پشتیبانی موردی سپس بخش اعلام کد فعالسازی،با وارد کردن کد قرمز جدید، لایسنس کاربر نهایی مورد نظر را بازنشانی نمایید تا مجدداً بتواند کد فعال‌سازی جدید را با همان لایسنس قبلی دریافت نماید.

در این صورت شما می‌توانید به کمک پرتال مشتریان، بخش پشتیبانی موردی سپس بخش اعلام کد فعالسازی،با وارد کردن کد قرمز جدید، لایسنس کاربر نهایی مورد نظر را بازنشانی نمایید تا مجدداً بتواند کد فعال‌سازی جدید را با همان لایسنس قبلی دریافت نماید.

چنانچه از میان سوالات بالا پاسخ خود را دریافت نکرده اید می توانید با ارسال پرسش، راهنمایی لازم را دریافت نمایید

logo-colored