شرایط و تعهدات

  • بنا بر تعاریف شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال، مشتری شخصی حقیقی یا حقوقی می باشد که محصول یا محصولات شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال را خریداری کرده است و از محصولات و خدمات این شرکت بر طبق شرایط و تعهدات فی ما بین جهت محافظت از محصولات خود استفاده می کند./
  • بنا بر تعاریف شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال، کاربر نهایی (End User) شخصی است که از یک محصول قفل گذاری شده توسط مشتری، استفاده می کند و یا به عبارتی دیگر کاربران نهایی، مشتریانِ مشتری شرکت کپی پروتکشن اینتر نشنال هستند./
  • در کلیه بخش ها منظور از "شرکت" شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال است./
  • تعهدات شرکت در قبال مشتریان

    1. مشتری می تواند ازکلیه امکانات پرتال مشتریان در 24 ساعت شبانه روز و تمامی ایام هفته، در صورتی که پرتال کاربری مشتری به دلیل نقض قوانین شرکت مسدود نباشد و هزینه مصوب به روز رسانی و پشتیبانی سالیانه را پرداخته باشد و همچنین پایدار بودن زیرساخت اینترنتی در کشور ایران استفاده نماید./
    2. کلیه مشتریان می توانند با پرداخت مابه التفاوت قیمت روز نسخه فعلی با نسخه های بالاتر مورد نظر، محصول خود را به نسخه بالاتر ارتقا دهند./
    3. مشتری برای ورود به پرتال و قفل‌گذاری می بایست از جعبه ابزار قفل گذاری و تولید رمزینه (Toolkit) استفاده نماید، این نرم افزار توسط کارشناسان واحد نصب و راه اندازی بر روی یک کامپیوتر نصب و به مشتری تحویل داده می شود ، قابل ذکر است مشتریان نسخه استاندارد و نسخه حرفه ای در صورت نیاز می توانند متناسب با نسخه خود درخواست نصب نرم افزار مذکور را بر روی 2 الی 3 دستگاه اعم از کامپیوتر و یا تلفن همراه خویش و یا جابجایی از روی یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر و یا نصب نرم افزار مذکور بر روی دستگاه اضافی را مطرح نمایند این درخواست توسط دفتر مرکزی بررسی شده و در صورت تایید با پرداخت هزینه مصوب از این امکان بهرمند شوند./
    4. پس از قفل گذاری با ارتباط SSL اسناد مورد نظر توسط نرم افزار مربوطه و خود مشتری به سرور های اختصاصی شرکت منتقل شده و به صورت رمزنگاری شده نگهداری خواهد شد و هزینه این نگهداری بر طبق نرخ مصوب خواهد بود./
    5. شرکت به جز هزینه اولیه خرید محصول و هزینه موارد مصرفی شامل کلید، لایسنس و هزینه های مصوب بر طبق جدول ذکر شده در پایان تعهد نامه جهت قفل‌گذاری هیچ هزینه پنهان دیگری را به مشتریان خود در صورت امکان تحمیل نمی‌کند، حوادث قهری و یا تغییرات جدید عرصه فناوری اطلاعات که شرکت نقشی در آن نداشته باشد اعم از سیستم‌عامل‌های جدید، تغییر سخت‌افزارها و زیرساخت‌های ارتباطی از این مورد مستثنا است./
    6. درصورتیکه نسبت به هر یک از لایه‌های امنیتی محصولات شرکت حمله سایبری (هک و کرک)موفقی انجام شود، لایه‌های امنیتی محصول موردنظرترمیم شده و به صورت آنلاین به روز رسانی خواهد شد./
    7. نمایشگر اسناد دیجیتال قفل گذاری شده، ساخت شرکت بوده و نام و لوگو شرکت در ابتدا بازگشایی نمایشگر و پس از آن لوگو مشتریان به تفکیک محصول قابل مشاهده خواهد بود و اسناد قفل گذاری شده توسط "QR Code" یا لایسنس به همراه عنوان کلید به نمایشگر اضافه می شوند ./
    8. کاربران نهایی که لایسنس نداشته و یا لایسنس آن‌ها منقضی شده باشد شامل هیچ ‌یک از سرویس‌ها و خدمات شرکت نخواهند شد./
    9. شرکت محصولات آزمایش‌ شده و قابل‌اعتماد به مشتریان تحویل می‌دهد اما در صورت بروز مشکل جهت قفل‌گذاری و یا مشکلات کاربران نهایی که دارای لایسنس غیر منقضی شده باشند مانند عدم اجرای صحیح محصولات قفل‌گذاری شده بر روی دستگاه ایشان، مشتری می‌تواند از روش های ذیل جهت پشتیبانی استفاده نماید: 1.یک ساعت پشتیبانی رایگان و پاسخ به سؤالات و در صورت لزوم اتصال ریموت./ 2.ارسال تیکت، که پاسخ تیکت ها درصورتیکه در ساعات کاری 9 الی 17 و در روزهای غیر از پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ارسال‌شده باشد حد اکثر تا ۲۴ ساعت بعد فقط در پرتال مشتریان قابل‌ مشاهده است و تنها برخی از تیکت های ضروری به‌ صورت ایمیل و یا پیامک به تشخیص پشتیبان به اطلاع خواهد رسید./ 3.پشتیبانی توسط اپراتورهای کال سنتر سطح یک، توسط تلفن به ‌صورت رایگان در ساعات کاری 9 الی 17 و در روزهای غیر از پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی./ 4.پشتیبانی توسط اپراتورهای کال سنتر سطح دو برای مشتریان و کاربران نهایی آنها، درصورتیکه مشکل مشتری و یا کاربر نهایی ایشان به تشخیص کارشناسان سطح یک توسط پشتیبانی سطح یک رفع نشود، این ارتباط فقط در برخی از ایام هفته و در ساعات اداری میسر بوده و نیازمند هماهنگی و گرفتن وقت قبلی خواهد بود./
    10. شرکت تمامی سعی خود را می‌نماید که قوانین، شرایط و قیمت محصولات حداقل ظرف مدت یک سال و در صورت امکان ثابت بماند، اما در صورت اجبار به تغییر قوانین و مقررات از سوی شرکت کپی پروتکشن اینترنشنال انگلستان مشتری ملزم است خود و کاربران نهایی زیرمجموعه خود را با قوانین جدید تطبیق دهد./
    11. در صورت استفاده از محصولات به روز شده این شرکت و به کارگیری و استفاده صحیح از کلیه لایه های امنیتی، امنیت حداکثری برای اسناد دیجیتال قفل‌گذاری شده مشتری ایجاد می شود. اما امکان حمله موفق به محصولات قفل گذاری شده مشتری به صفر نمی‌رسد بلکه فروش محصولات قفل‌گذاری شده مشتری بیشتر می‌شود یعنی هر میزان نسخه خریداری شده مشتری نسخه بالاتری باشد به دلیل اینکه مشتری به لایه های امنیتی و ابزار بیشتری دسترسی خواهد داشت امنیت محصول قفل‌گذاری شده بیشتر و درصد فروش محصولات قفل گذاری شده بیشتر خواهد شد./
    12. کلیه مشتریانی که محصولات این شرکت را خریداری می کنند 7 روز از زمان واریز وجه مهلت تست دارند تا بررسی نمایند محصول شرکت جهت قفل گذاری اسناد دیجیتال ایشان مناسب هست یا خیر. اگر مشتری در طول مدت تست 7 روزه اعلام نماید که محصول خریداری شده قابلیت قفل گذاری اسناد دیجیتالش را ندارد، تیم پشتیبانی شرکت مسئول می شود که این مورد را بررسی نماید، در صورتی که تیم پشتیبانی با مشتری هم نظر باشد مشتری می تواند درخواست عودت وجه نموده و در آینده از محصولات شرکت خرید نماید در غیر اینصورت مشتری به دلیل درخواست عودت وجه به دلایل غیر فنی، در آینده نمی تواند از هیچ یک از محصولات این شرکت در هیچ کجای دنیا خرید انجام دهد. اما در هر صورت وجه مشتری به صورت کامل به وی مسترد خواهد شد، اما پس از بازه 7 روزه هیچ عودت وجهی به هیچ عنوان مورد قبول نخواهد بود./
    13. شرکت برای فروش محصولات خود در کشور ایران، گواهی تائید فنی از شورای عالی انفورماتیک و اجازه نشر از رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد را دریافت کرده است، اما با توجه به اینکه تمامی سرویس‌های شرکت به‌صورت آنلاین ارائه می‌شود در صورت بروز هرگونه مشکل اعم از حوادث قهری و یا عدم فعالیت شرکت، کلیه مشتریان و کاربران نهایی زیرمجموعه ایشان به شرکت دیگری در داخل کشور ایران و یا خارج از کشور ایران منتقل ‌شده و وبسایت، پانل کاربری، نرم‌افزارهای قفل‌گذاری شده و ابزار قفل‌گذاری در صورت امکان همواره در دسترس مشتریان قرار داشته و کلیه سرویس‌های آنلاین ایشان به شرط مسدود نبودن به دلیل نقض قوانین شرکت پایدار خواهد بود./
    14. کارکنان شرکت موظف هستند که با کمال احترام با مشتریان برخورد کرده وپاسخ سوالات آنها را دهند واز مشتریان هم این انتظار منطقی وجود دارد. اما درصورتیکه همکاران ما برخورد نامناسبی داشته باشند مدیریت شدیدا با آنها برخورد کرده وبه صورت مکتوب از مشتری عذرخواهی خواهد شد و در صورتیکه مشتریان در مکاتبات وتماس های تلفنی رعایت ادب ونزاکت راننمایند واز الفاظ توهین آمیز و رکیک استفاده نمایند برای بار اول به مدت ده روز ودر صورت تکرار برای دومین بار چهل روز و درصورتیکه این کار برای سومین بار ادامه داشته باشد کلیه سرویس های مشتری از طرف شرکت بدون عودت وجه مسدود خواهد شد و مشتری حق هرگونه شکایت واعتراض را از خود سلب می نماید و شرکت هیچگونه مسئولیتی در برابر ضرر وزیان احتمالی مشتری نخواهد داشت و همچنین این مشتری دیگر امکان خرید مجدد محصولات این شرکت را نخواهد داشت./
    15. چنانچه شرکت با کاربر نهایی جهت پشتیبانی تماس حاصل نماید و کاربر نهایی پاسخگوی تماس نباشد و یا در شرایط پاسخگویی نباشد به زمان پشتیبانی 24 ساعت افزوده می شود./
    16. تعهدات مشتریان در قبال شرکت

    1. مشتری متعهد می‌شود کلیه اطلاعات دریافت شده پس از خرید محصولات شرکت، اعم از متن مکاتبات فی‌مابین، نرم‌افزارهای قفل‌گذاری، سرویس پک‌ها، بسته‌های به روز رسانی، فیلم‌های آموزشی و فایل‌های راهنما که توسط لینک دانلود و یا به هر نحو دیگری پس از خرید محصولات از شرکت دریافت نموده و در صورت اطلاع از اسامی سایر مشتریان شرکت به هر نحو را به‌ صورت کاملاً محرمانه نگهداری نموده و در اختیار هیچ شخص حقیقی و یا حقوقی بدون رضایت کتبی از شرکت قرار ندهد و به‌ هیچ‌ عنوان در فضای وب منتشر ننماید./
    2. مشتری به ‌هیچ‌ عنوان نمی‌تواند محصولات قفل گذاری شده، نرم‌افزارهای قفل‌گذاری، سرویس پک‌ها، بسته‌های به روز رسانی و یا کلیه سرویس‌هایی که به هر نحو در اختیارش قرارگرفته را درمراکز نظامی وامنیتی، تاسیسات هسته ای، سیستم ها ی ناوبری و یا ارتباطات و کنترل ترافیک هوایی استفاده نماید./
    3. مشتری به ‌هیچ ‌عنوان نمی‌تواند در نرم‌افزارهای قفل‌گذاری، سرویس پک‌ها، بسته‌های به روز رسانی و یا کلیه سرویس‌هایی که به هر نحو در اختیارش قرارگرفته، تغییراتی ایجاد نموده و یا به آن هرگونه ویروس، کرم رایانه‌ای و یا بدافزار به‌صورت عمداً و یا سهواً اضافه نماید./
    4. مشتری به ‌هیچ ‌عنوان نمی‌تواند نرم‌افزارهای قفل‌گذاری، سرویس پک‌ها، بسته‌های به روز رسانی و یا کلیه سرویس‌هایی که به هر نحو در اختیارش قرارگرفته را به‌صورت عمداً و یا سهواً در اختیار هکرها و کرکرها قرار داده و یا در وبسایت‌های مربوط به هک و کرک منتشر نماید./
    5. مشتری به‌ هیچ‌ عنوان نمی‌تواند از کلیه نرم‌افزارها و سرویس‌هایی که به هر نحو توسط شرکت در اختیارش قرارگرفته جهت قفل‌گذاری محصولات سایر اشخاص حقیقی و یا حقوقی استفاده نماید و می‌بایست میان نرم‌افزارهای قفل‌گذاری شده و موضوع فعالیت مشتری رابطه مشخصی باشد./
    6. مشتری به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند امتیاز محصول خریداری‌شده و کلیه نرم‌افزارها و سرویس‌هایی که به هر نحو توسط شرکت در اختیارش قرارگرفته را بدون هماهنگی با شرکت و پرداخت هزینه مصوب به شخص حقیقی و یا حقوقی دیگری صلح نموده و یا به وی بفروشد./
    7. مشتری برای قفل‌گذاری و مدیریت اسناد دیجیتال خود توسط محصولات و سرویس‌های شرکت موظف به استفاده از یک کامپیوتر دسکتاپ و یا لپتاپ سازگار با ای ‌بی ‌ام مجهز به سیستم‌ عامل ویندوز کرک شده سالم و یا ترجیحا اورجینال، آنتی‌ویروس اورجینال و سخت‌افزار سالم است، کلیه کامپیوترهای ساخت شرکت اپل و یا غیر سازگار با آی بی ام نمی‌تواند برای قفل‌گذاری و مدیریت اسناد دیجیتال استفاده شوند درصورتیکه کارشناسان واحد پشتیبانی شرکت تشخیص دهند که کامپیوتر مشتری به ویروس آلوده بوده و یا هسته سیستم‌عامل ویندوز مشتری سالم نیست، و یا سخت‌افزار کامپیوتر مشتری دچار مشکل است مشتری موظف است نسبت به فرمت هارددیسکی که سیستم‌عامل ویندوز قرار است بر روی آن نصب شود، نصب مجدد سیستم‌عامل ویندوز (حتی در مورد ویندوزهای اورجینال) و نصب و به روز رسانی آنتی‌ویروس اورجینال، و یا انتخاب یک کامپیوتر دیگر و یا رفع مشکل سخت‌افزاری موردنظر با کارشناسان فنی شرکت همکاری تمام و کمال را مبذول دارد. در غیر این صورت شرکت هیچ مسئولیتی در برابر خسارات احتمالی به مشتری و یا عدم کارایی نرم‌افزارها و سرویس‌های ارائه ‌شده ندارد./
    8. کلیه مشتریان ملزم هستند برای حفظ امنیت و کارایی و احترام به حقوق کاربران نهایی محصولات خود را به‌روزرسانی نمایند، هزینه به روزرسانی کلیه نرم افزارها و سرویس های خریداری شده و استفاده از پرتال مشتریان تا یک سال از تاریخ خرید رایگان بوده و از سال دوم به بعد سالیانه معادل 10% هزینه محصول خریداری شده در آن تاریخ خواهد بود و در صورت عدم پرداخت هزینه سالیانه ذکر شده مشتری نمی تواند از امکانات پرتال مشتریان استفاده نموده و یا محصولات خود را قفل گذاری نماید، لذا به آن دسته از مشتریان که محصولات خود را به‌صورت لوح فشرده تولید و تکثیر می‌نمایند اکیداً توصیه می‌شود هیچ‌گاه بیشتر از مصرف موردنیاز در 45 روز پیش رو محصولات خود را تکثیر ننموده تا در صورت به روزرسانی متضرر هزینه‌های رایت چاپ و بسته‌بندی لوح‌های فشرده نگردند، بدیهی است مسئولیت هرگونه تعلل در به‌روزرسانی و استفاده از ابزارهای ضروری امنیتی و هرگونه خسارات احتمالی به مشتری، بر عهده مشتری خواهد بود./
    9. مشتری می‌تواند به ازای فروش یک عدد پکیج قفل‌گذاری شده ( شامل تنها یک فایل ، یک یا چند سی دی، یک یا چند دی‌ وی‌ دی) به یک کاربر نهایی، به تعداد کامپیوترهایی که قرار است کاربر نهایی پکیج قفل‌گذاری شده را بر روی آن‌ها نصب و استفاده نماید، توسط پرتال مشتریان لایسنس با طول عمر یکساله تا مادام العمر خریداری نماید و در اختیار کاربران نهایی خود قرار دهد و در صورت انقضا لایسنس های مورد نظر را تمدید نماید، لازم به ذکر است در صورت منقضی شدن لایسنس کاربر نهایی نمی تواند از محصول قفل گذاری شده استفاده نماید ./
    10. هر مشتری موظف است شخصاً مسئولیت امور قفل‌گذاری و پشتیبانی از کاربران نهایی موسسه خویش را بر عهده‌ گرفته و یک رابط فنی جهت این امور در بخش اطلاعات پرسنلی پرتال خود به شرکت معرفی نماید ./
    11. پشتیبانی از کاربران نهایی هر مشتری، فقط بر عهده شخص مشتری و یا رابط فنی مشتری خواهد بود و برای این کار ایشان می‌تواند توسط ابزار مدرن پشتیبانی موردی در پرتال مشتریان (واقع در قسمت : بالاس : پشتیبانی موردی)، به ابزار مورد نیاز برای پشتیبانی از کاربران نهایی خود دسترسی داشته باشد و شرکت فقط آن دسته از کاربران نهایی را که مشتری نتوانسته مشکل ایشان را رفع نماید به ‌شرط وجود لایسنس و منقضی نشدن آن با دریافت نوبت و پرداخت هزینه مصوب پشتیبانی سطح 2 و فقط به شرط درخواست مشتری پشتیبانی می نماید./
    12. مشتری موظف است قبل از شروع قفل‌گذاری، فیلم راهنمای پرتال مشتریان ، فیلم آموزشی و راهنمای کامل قفل‌گذاری محصول خریداری‌شده را با دقت و جز به ‌جز مطالعه نماید، بدیهی است مسئولیت هرگونه تعلل در مطالعه راهنمای محصولات و هرگونه خسارات احتمالی به مشتری، بر عهده مشتری خواهد بود./
    13. مشتری متعهد می شود که قوانین کشور ایران را در ارائه محتوای قفل گذاری شده دقیقا رعایت نماید در صورتیکه خلاف آن ثابت شود شخص حقیقی یا حقوقی مذکور باید درمقابل قانون شخصا پاسخگو باشد و مجازات قانونی آن را بپذیرد و شرکت در این مورد از هرگونه مسئولیتی مبرا می باشد. قابل ذکر است شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای قفل گذاری شده و منتشر شده توسط مشتریان را ندارد./
    14. کلیه کاربران نهایی در تمام کشورهای جهان جهت استفاده از اسناد قفل گذاری شده ملزم هستند کد ملی، نام و نام خانوادگی و تلفن همراه خود را به صورت صحیح وارد نموده و GPS سیستم خود را در صورت وجود جهت اتصال به نزدیکترین بانک اطلاعاتی روشن نمایند و در صورتی که کاربران نهایی به هر نحو ممکن به محصولات، وبسایت و سرویس های آنلاین و آفلاین این شرکت حمله سایبری (هک و کرک) انجام دهد و یا به هر نحو سعی در دور زدن و یا غیر فعال نمودن سیستم ها و لایه های امنیتی محصولات مانند لایه های ممانعت در برابر فیلمبرداری و عکسبرداری داشته باشد و یا به صوت مکرر برای فعالسازی نرم افزار از کد های فعالسازی غیر صحیح استفاده نماید و یا در هنگام ثبت نام از کد ملی، نام و نام خانوادگی و تلفن همراه غیر صحیح استفاده نماید، سیستم های پیشرفته هوش مصنوعی پیدا و پنهان موجود در محصولات و سامانه 24 ساعته مانیتورینگ شرکت مختار است پس از ثبت تاریخ دقیق و نوع حمله و یا تخلف در سیستم، بدون نیاز به هر گونه کسب اجازه از مشتری (کاربر نهایی متخلف، دستگاهی که از آن تخلف و یا حمله انجام شده و IP مورد استفاده در حمله) را برای بار اول به مدت ده روز و در صورت تکرار برای همیشه به لیست سیاه منتقل نموده و اجازه استفاده از کلیه محصولات مشتری مورد نظر و سایر مشتریان این شرکت در هر کجای دنیا را از وی سلب نماید و هیچگونه راه بازگشتی اعم از بخشش، اغماض و تعهد برای کاربر نهایی متخلف قائل نشود و همینطور تمامی خسارات وارد شده توسط تخلف و یا حمله مورد نظر را اعم از مادی و معنوی از کاربر نهایی متخلف توسط مراجع قانونی مطالبه نماید./
    logo-colored